Välkommen !

Välkommen till min blogg. Här visar jag mina scrap sidor. Lämna gärna en liten kommentar på vägen ut.

onsdag 7 maj 2008

Shopping !!

Tjoho ! Idag kom äntligen mitt efterlängtade paket från Pinkbluesky. Så mycket fint...Tyvärr åkte jag på tull :( men jag ska itne klaga för jag har klarat mig bra många gånger.

Not sidor

Punchiellas i massor ! Beställde minsta mängden, men det är så mycket så jag nog kan linda in hela huset i det och det ändå blir över. Och biljetter av olika slag.
Tarot kort i "barn modell", ursöta och genomskinliga spelkort i olika modeller.


En påse olika klockor, skattkartor och lycko fiskar.


Olika slags nyckelhål, Brads i form av stjärnor, noter och pilar. Bling bling duttar.


En drag grej, gångjärn, kärleksmynt och metalltags.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad mycket fin. Avis så det förslår. Punchinellas har jag letat efter. Finns det bara over there?? Trist, har inte hittat i någon butik i svarige i alla fall.

Unknown sa...

Här var ju en massa läckra saker :)

Anonym sa...

Oj, vad mycket kul! Måste nog kolla in den sidan lite bättre tror jag :-) Barn-tarotkorten var riktigt läckra!