Välkommen !

Välkommen till min blogg. Här visar jag mina scrap sidor. Lämna gärna en liten kommentar på vägen ut.

lördag 17 maj 2008

Ny och omgjord

Fick två paket med papper som jag beställt i veckan (säkert 100 mönster papper :) ) och när jag fick syn på det här så kände jag direkt att det skulle vara till det här kortet. Så istället för hockey satt jag med den här och blev klar samtidigt som matchen tog slut. Jag känner mig faktiskt nöjd med den.



Sen blev det ett papper tillagt på en från förra veckan som jag inte blev nöjd med. Kan inte direkt påstå att jag är nöjd nu heller, men det blev bättre iallafall.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Wow vilka härliga LOs. Den översta är grymt läcker. Och jag gillar verkligen iden på andra LOen, att ha med inköpslistan var en härlig grej:)

Jenny sa...

Jättefina lo's! Gillar alla blommor och stämplar på den översta!