Välkommen !

Välkommen till min blogg. Här visar jag mina scrap sidor. Lämna gärna en liten kommentar på vägen ut.

måndag 5 maj 2008

2 LOer

Här kommer två LOer. Den första gjorde jag till Ladydai´s aprilutmaning på AnnasScrapbooking, en topp lista. Det är Melkers favorit sysselsättningar för tillfället...




Den andra är en 4månaders LO. Jag ligger lite efter med månads layouterna, men jobbar på det. Tyvärr lär det väl ta ännu längre tid nu, för det här är sista hela veckan hemma :( sen bär det av tillbaka till jobbet igen :(

4 kommentarer:

Karin sa...

Här inne fanns det ju massa fint o titta på! =)
Underbara Lo´s!
Boken med sångerna var ju bara supersöt & smart!! Får man lifta idén?
Ha det så gott!
Mvh Karin, =)

Örnen sa...

Fina :-)

Karin sa...

jaaa, men va snällt av dig! Du får gärna maila sångtexterna till essmos.blogg @ hotmail.com

*fniss* så slipper jag ju skriva in dom i datorn ;)

Har du laminerat sidorna?

Tack snälla! =)

SasSa sa...

Superfina båda två! Gillade att du använt små pappersbitar på den nedre. Bra sätt att använda spill ju! Åh upplägget, listan på den övre skitsnyggt!
Tack för inspirationen!
KRam SasSa