Välkommen !

Välkommen till min blogg. Här visar jag mina scrap sidor. Lämna gärna en liten kommentar på vägen ut.

lördag 27 september 2008

Två nya gamla

Här kommer två LOer som legat i några veckor (månader?). Har äntligen fått ändan ur och laddat in bilder i datorn.


Det här kortet har jag tittat på bra länge, men inte lyckats hitta några färger som passar till den. Så tillslut ledsnade jag och flippade ur och gjorde en färgglad LO.


Nästa är på morfar och Melker när han var pyttis. Tror faktiskt inte att det är han för han har nog aldrig varit så liten, jag har iallafall inget minne av det...

3 kommentarer:

Bella sa...

Jag tycker de är fina. Men om du ville ha tips, då jag är ett mönsterpappersfreak, så tipsar jag om att våga använda fler mönstrade på en och samma LO, mer mönster :-)

Kram från Meli

Anonym sa...

Mysiga LO's. Tycker också de är fina. Gillar speciellt den som heter Min morfar. Hakar på Meli där och tipsar om mönster.

Miss Goldie sa...

Jättefina LO:s, speciellt min morfar. Den är så harmonisk och vacker. Du frågade om bandet med sjöstjärnorna på min senaste LO. Det är köpt på Tiimari för över ett år sen, vet inte om de fortfarande finns kvar där.