Välkommen !

Välkommen till min blogg. Här visar jag mina scrap sidor. Lämna gärna en liten kommentar på vägen ut.

torsdag 4 september 2008

Dagis skylt

Här kommer Melkers familje skylt till dagis. De sitter upphängda så barnen kan gå till dem om de är ledsna eller saknar familjen.
Fick det fula blå pappret tilldelat mig så det kunde jag inte göra så mycket åt. Försökte göra så mycket jag kunde med så platta saker som möjligt, men som ni ser blev det för tjockt ändå eftersom plasten inte ligger helt emot på vissa (de flesta) ställen.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Det vart ju jättebra. Du ska se min. När den är klar alltså. Har ju inte börjat riktigt ännu.....

Lotta sa...

Tjusigt....sånt ska jag försöka ge mig på...även om inte dagiset tyvärr inte har sånt här. Men eftersom våran lilla Tuva är ledsen på dagis kan detta vara ett bra sätt kanske...Tack för inspirationen.....