Välkommen !

Välkommen till min blogg. Här visar jag mina scrap sidor. Lämna gärna en liten kommentar på vägen ut.

söndag 1 juni 2008

Uppdatering

En LO som legat ett tag. Gjorde den efter en skiss någonstans eftersom jag inte haft några som helst idér eller inspiration för jul LO:er. Blev inte alls nöjd med den så därför har den legat undanstoppad ofotad. Men, men....


En same, same, but different LO. Love glittrar som bara den i verkligenheten, men ser mest trist ut på kortet ser jag.



Jag bara älskar de här korten ! Minerna är helt obetalbara och han var så snäll när han satt där bland alla vitsippor och bara väntade på att jag skulle bli klar någon gång. Jag har längtat efter att scrappa dem och letat efter rätt papper. Det blev inte alls som jag hade tänkt mig, men nu hade jag kommit till att antingen gör jag dem ändå eller så kommer de aldrig bli scrappade.

Inga kommentarer: